اتاقک

تجربه ایرانگردی

اتاقک

تجربه ایرانگردی

  • ۰
  • ۰

آسارا یکی از زیباترین شهرستان های کشورمان است که در استان البرز قرار دارد. این شهر به پاییزهای زیبا و رویایی خود معروف است.  برای رسیدن به شهر آسارا باید از جاده چالوس عبور کنید که آن ها یکی از زیباترین جاده های ایران است. درواقع برای رسیدن به بهشت باید از بهشت عبور کنید. شهر آسارا برای پایتخت نشین ها، مقصد سفر چند روزه عالی است که آن را نگین سرسبز استان البرز می نامند.

آبشار هفت چشمه یکی از جاذبه های گردشگری آسارا و البته جاده چالوس است.  این آبشار زیبا در دره ای سرسبز قرار گرفته است که برای رسیدن بهش باید مسافرتی را پیاده روی کرد. هرچند ارتفاع این آبشار 5 متر است اما چشم اندازی زیبا و فضایی آرامش بخش و رویایی دارد. عکاسی از این آبشار، کمپینگ و گشت و گذار در نزدیکی این آبشار می تواند جذاب باشد. بنابراین اگر علاقه مند به طبیعت گردی و هیجان هستید، نام این آبشار را در خاطرتان نگه دارید.

روستای مورود را می توان یکی دیگر از جاذبه های طبیعی آسارا دانست. این روستای زببا و تاریخی برای علاقه مندان به روستایی انتخاب مناسبی است. قدم زدن در کوچه باغ های این روستا هوش از سر هر بیننده ای می برد. زیباترین حالت این روستا و درکل شهرستان آسارا را در فصل پاییز می توانید ببینید، زمانی که طبیعت هزار رنگ را بر تن آن پاشیده است.

قلعه صلصال یکی از جاذبه های تاریخی شهرستان آسارا است که قدمت آن به دوران قبل از ورود اسلام برمی گردد. برای رسیدن به این بنای تاریخی باید در ابتدای ورودی آسارا از سمت کرج به دنبال تابلوهای قلعه تاریخی صلصال باشید. برای آشنایی بیشتر با جاذبه های گردشگری آسارا و جاهای دیدنی آسارا می توانید به اینجا مراجعه کنید. برای جستجو اقامتگاه نیز پیشنهاد ما مراجعه به سایت رزرو آنلاین ویلا است.

  • ۹۸/۰۱/۱۰
  • نسرین طاهری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی